מי אנחנו

חברת ספקטרא שאותה יסדה ומנהלת – יהודית מהלל, מתמחה בהדרכה פנים ארגונית של אקסל ובינה עסקית מזה יותר מ30 שנה. 
אנחנו מלמדים רק בעסקים, ארגונים ומוסדות גדולים, הן בהדרכה פרונטלית והן מרחוק באמצעות ZOOM
או MS-TEAMS. 
בנוסף להדרכות בישראל  אנו  מלמדים גם באנגלית עובדים של חברות בינלאומיות בשלוחות שלהן בכל העולם.
לאתר ספקטרא באנגלית

מי הלקוחות שלנו

בין לקוחותינו נמנים חלק גדול מהארגונים הגדולים במשק הישראלי, בניהם חברות מזון כמו אוסם, תנובה, טמפו, קוקה קולה,  חברות פארמה כמו תרו  ודקסל פארמה, חברות היי טק כמו  HP, Mobileye, Monday ,Innoviz ורבות אחרות – הנה רשימה מורחבת של לקוחות לפי תחומים

מה הלקוחות שלנו אומרים עלינו

בקרב מנהלות ההדרכה והHR בארגונים, הקורסים של ספקטרא  נחשבים להכי מושקעים ומקצועיים בתחום הדרכות אקסל, ולכן הן ממליצות עלינו שוב ושוב לכל הקולגות בפורומים הסגורים שלהן.
בנוסף כולן תמיד שמחות להמליץ באופן אישי לכל מתעניין שאנו מפנים אליהן.
לרשות המתעניינים בשירותינו נמצאת באתר רשימה מלאה שלהן והם יכולים לפנות לכל אחת מהן באופן אישי ולקבל חוות דעת ישירה.
למרות שאנחנו לא נוהגים לבקש זאת  – אנו מקבלים מכתבי תודה וולונטריים רבים מאוד בסיום ההדרכות וניתן לצפות בחלק זעיר מהם בעמוד  לקוחות מספרים.

מהם תחומי  המומחיות שמייחדים אותנו

  1. הדרכת אקסל בכל הרמות מהבסיס  ועד לרמת מאסטר
  2. בניית קורסים "תפורים ללקוח" ( bespoke courses) כשכל קורס נבנה מאפס בהתאמה לצרכי הלקוח
    – הן לפי רמת המשתתפים והן לפי תחום עיסוקם.
  3. תכנון קורסים פנים ארגוניים מאלף ועד תו כולל:
    * זיהוי מקדים של רמת ידע וחלוקה לקבוצות בהתאם,
    * עזרה ויעוץ למנהלת ההדרכה בקביעת התכנים וארגון הקורס,
    * תמיכה שוטפת והטמעת החומר למשתתפים אחרי הקורס שאינה מוגבלת בזמן.
  4. עדכון שוטף של חומרי למידה כך שיכללו את הכלים הכי עדכניים של אקסל, ברגע שמיקרוסופט משחררת אותם. כמובן שזה כולל גם את כל יכולות  הAI  באקסל שיצאו לאחרונה.
  5. איכות מדריכים ללא תחרות – אנו מעסיקים את מדריכי האקסל הבכירים בארץ המחוננים לא רק בידע הכי מעמיק בתחום אלא גם בכישורי הוראה יוצאי דופן שמאפשרים להם לגרום לתלמידים להתלהב מהאפשרויות המעשיות העצומות שגלומות באקסל וליישם אותן בעבודתם לטובת הארגון.

אחריות חברתית

לעובדה  שאנו המובילים בתחום שלנו ומחזיקים בניסיון הדרכה ללא מתחרים של 30 שנה  ביחד עם הידע המקיף והמעמיק מסוגו באקסל, נלווית  גם אחריות חברתית שמשמעותה מבחינתנו היא המחויבות לחלוק את הידע הזה עם הציבור הרחב באופן פתוח לחלוטין ובחינם. אנו עושים זאת בשלושה ערוצים עיקריים:  

  1. אקסל-פדיה  – האנציקלופדיה החופשית לאקסל

     

    ב2020 בנינו בספקטרא בהשקעה גדולה את אקסל-פדיה – האנציקלופדיה לאקסל בעברית  שבמתכונת הספציפית שלה היא היחידה מסוגה בעולם וכוללת מאות ערכים, סרטונים, טקסטים, דוגמאות וקישורים משלימים לכל נושא באקסל לרבות מאות הפונקציות שלו.  לנוחיות המשתמשים הטמענו באקסל-פדיה גם מנוע חיפוש חכם שמאפשר לאתר כל נושא, ערך ופונקציה במהירות רבה. אקסל-פדיה פתוחה לציבור הרחב לשימוש חופשי ועוזרת למאות אלפי תלמידים, סטודנטים ומשתמשי אקסל בישראל להעשיר ולהשלים את הידע המעשי שלהם באקסל במגוון דרכים.
  2. קורסי אקסל מקוונים בחינם

     

    בנוסף לאקסל-פדיה בנינו מערך של קורסי אקסל מקוונים בכל הרמות – בסיסי, ביניים, מתקדם, וכלי BI
    שכולם זמינים ופתוחים לציבור הרחב של משתמשי אקסל – ללא תשלום.
  3. ערוץ אקסל-פדיה ביוטיוב

     

    ערוץ זה שנחשב לאורים ולתומים בנושא אקסל בשפה העברית וצבר יותר מ 3000 מנויים, כולל מאות סרטונים עדכניים שמבארים הלכה למעשה את אופן השימוש בכל תכונה חשובה של אקסל.
    בזכות ההסברים המאוד בהירים וקלים להבנה הכוללים דוגמאות רבות, הסרטונים בערוץ אקסל-פדיה זוכים לא רק לעשרות אלפי צפיות אלא גם לתגובות רבות מלאות בשבחים  ודברי תודה ממשתמשי האקסל שנעזרים בהם.

חדשנות ועדכניות

העולם של ניהול נתונים הוא דינמי ביותר וקצב החידושים רק עולה וגובר. ב10 השנים האחרונות אקסל עבר התפתחות עצומה ובין היתר נוספו לו פונקציות חזקות וכלי BI רבים. בשנים האחרונות התחילו להופיע בו גם כלי הAI.  כל החידושים האלו כבר הוטמעו בסילבוסים שלנו והם עומדים לרשות לקוחותינו כחלק אינטרגלי מהקורסים. גם בעתיד נמשיך לרענן את התכנים שלנו כך שיכללו את הכלים הכי עדכניים. 
כבר עתה אנו מעמידים לרשות לקוחותינו כלי עזר כמו
Excel Expert AI ChatBots שמסייעים לתלמידים בזמן ולאחר הקורס ונותנים מענה לכל שאלה באקסל.

מילה אישית לסיכום

מרגע שהצטרפתם למעגל לקוחותינו אוודא אישית שלאורך כל הדרך תרגישו שאתם בידיים טובות ואמונות, ושאתם יכולים לסמוך על כך שתקבלו מאיתנו רצף של קורסים מעולים.
זוהי ההתחייבות האישית שלי אליכם שמגובה בכתב אחריות לרמת השירות (SLA) שכל לקוח מקבל.

בברכה, יהודית מהלל