כתב אחריות לרמת שירות - SLA

התחייבויות מדידות

תמצית התחייבויות השירות שלנו: זמני מענה, משלוח חומרים ותמיכה לאחר הקורס

תקציר מדדים

• זמן מענה ראשוני לשאלות תלמידים –   עד יום עבודה
• דחיות וביטולים מצד הלקוח –                  ללא קנסות
• משלוח חוברת קורס וקבצי תרגול –       עד 2 ימי עבודה לפני הקורס
• חלון תמיכה לאחר הקורס –                   לא מוגבל בזמן
• התחייבות לשביעות רצון מהמדריך –       ≥  %90   במשובים

כיצד מותאם הסילבוס לעובדים ?

כל סילבוס נתפר לצרכי הלקוח בהתיעצות ותאום עם מנהלת ההדרכה, ובהלימה לרמת הידע הנוכחי של התלמידים ולתחום עיסוקם.

האם מתקיים מיפוי רמת הידע לפני הקורס?

טפסי מיפוי מקוונים ישלחו לפי דרישה ללקוח בתוך יום עבודה מאישור הצעת המחיר. לאחר קבלת התוצאות התשובות ינותחו להתאמת הסילבוס לרמות התלמידים וליצירת קבוצות למידה הומוגניות.

מי מעביר את ההדרכה?

כל ההדרכות שלנו מבוצעות ע"י הצוות הקבוע של מדריכי ספקטרא בלבד,
כולם מדריכים בכירים ועתירי ניסיון ברמה מקצועית עליונה.

האם ילמדו כלי ה AI באקסל?

בקורסים מתקדמים ילמדו כל כלי AI העדכניים באקסל, בכפוף לכללי האבטחה של הארגון.
לקופיילוט 365 – נדרש רישיון לכל תלמיד. לשאר הכלים – גישה רגילה בלבד.

מתי מקבלים חומרי לימוד וקבצי תרגול?

חוברת קורס בפורמט PDF וקבצי תרגול מועברים לתלמידים ישירות או לאחראית על הקורס עד יום עבודה לפני התחלת הקורס.

האם התרגול יתבצע גם על נתוני הארגון שלנו?

כן – בכפוף להעברת הקבצים המבוקשים למרצה ולתלמידים יום עבודה לפני תחילת הקורס.
NDA חתום ישלח בתוך יום עבודה  מבקשת הלקוח.

האם המרצה זמין לשאלות גם מחוץ לשעות הקורס?

תשובות לשאלות תלמידים במייל יענו ע"י המרצה בתוך יום עבודה מקבלתם.

מה קורה אם המרצה חולה ביום ההדרכה?

ישלח מרצה חלופי בעל אותה מומחיות או שתקבע דחייה  – לפי בחירתכם.

האם יש קנסות על דחייה של מועד שיעור ע"י הלקוח?

ניתן לבטל או לדחות כל שיעור, בהתראה של יום עבודה. בכל מקרה לא יחולו קנסות.

מהו זמן התגובה המרבי לשאלות תלמידים במייל לאחר ההדרכה

כל תלמיד זכאי לקבל שירות תמיכה במייל בכל שאלה ללא הגבלת זמן.
מענה ראשוני בתוך יום
עבודה.

איזו התחייבות יש לשביעות רצון המשתתפים?

התחיבות לשביעות רצון מהמדריך של  ≥ % 90 בטופסי משוב לאחר סיום הקורס;
ירידה מתחת = מפגש השלמה ללא עלות, או פטור מלא מחיוב – לבחירה.

האם ניתן לקבל הקלטה של השיעור?

לקורסים המבוצעים מרחוק בZoom  או ב Teams, יסופק קישור להקלטות השיעורים, שיהיה פעיל למשך שנה לשימוש התלמידים בקורס. שיעורים פרונטליים לא יוקלטו.

האם ניתן לקבל תעודות גמר לתלמידים בסיום הקורס?

לפי בקשה שתכלול פירוט שמות מלאים ות.ז.  – יופקו תעודות גמר אישיות  לבוגרים בפורמט PDF.

האם ניתן לקבל התחייבות לשמירה על מחירים יציבים?

התעריפים שלנו מתעדכנים אחת לשנה בתחילת ינואר ונשארים קבועים עד סיום השנה.

מרגע ההזמנה ועד השלמת הקורס לשביעות רצונכם המלאה, נעמוד בתקשורת קבועה ושוטפת לצורך איבחון רמת הידע של המשתתפים, חלוקה לקבוצות הומגניות, בניית סילבוס מותאם, בחירת מועדים שנוחים לכם, מעקב רצוף אחר שביעות הרצון כבר לאחר השיעור הראשון, תמיכה בתלמידים לאורך כל הדרך ולאחר סיום הקורס, הפקת תעודות סיום ומענה לכל שאלה ובקשה שתעלו.

  • כתב אחריות מלא לרמת השירות בגרסה מותאמת לארגונכם יצורף להצעת המחיר שתקבלו.