סיכומי ביניים באקסל – הסתרת לחצני רמות

נגן וידאו
שתפו עם חברים שעמוד זה יכול לסייע להם
Facebook
Twitter
LinkedIn
  • על מנת להסתיר את החלוקה לרמות אפשר להשתמש בקיצור המקלדת : CTRL+8

    סיכומי ביניים

    תוכנת אקסל הופכת את המשימה של יצירת דוחות להגיונית וקלה. היא עושה זאת ע"י כך שהיא מציעה לך דרכים לסכם או לאחד את הנתונים שלך.

    יצירת דוחות סיכום

    לעיתים קרובות כאשר אתה מכין דוח או מארגן את הנתונים שלך, תצטרך לסכם את המידע.

    בעזרת האקסל תוכל להוסיף סיכומי ביניים באופן אוטומטי מבלי להכניס מקום עבורם ומבלי להקליד נוסחה.

     

    הכנסת סיכומי ביניים

    1. וודא שהטבלה שלך עונה לקרטריונים של מסד נתונים. (רציפה ובעלת שורות כותרת, להסבר ראה נושא מסד נתונים)
    2. מיין את נתוני הטבלה לפי הנושא שתרצה שיהווה את סיכומי הביניים.

    בטבלה זו הפעלנו את המסנן האוטומטי ובעזרתו מיינו את כל הטבלה לפי שם המוצר

    1. עבור ללשונית "נתונים" לפקודה "סיכומי ביניים"

    אקסל תבחר את כל מסד הנתונים אליו שייך התא ותפתח תיבת דו שיח:

    יפתח חלון ובו אפשרויות סיכומי הביניים

    תיבת דו-שיח של סיכומי הביניים

    לתיבת דו שיח יש ארבעה אזורים עיקריים. כל אזור קובע תכונה מסוימת של סיכום הביניים.

    • השדה: "עם כל שינוי ב: קובע איזה בסוף איזה שדה (כותרת הטבלה) יופעל סיכום הביניים
    • בשדה "השתמש בפונקציה" יש לקבוע את סוג סיכום הביניים המחושב (סיכום, ספירה, ממוצע וכד')
    • בשדה "הוסף סיכום ביניים ל"- אנו קובעים אילו טורים יסוכמו, בד"כ טורי המספרים
    • באזור התחתון של התיבה אנו קובעים כיצד יתווספו הסיכומים:
      • "החלף סיכומי ביניים נוכחיים" יגרום למחיקת סיכומי הביניים הקודמים והחלפתם בסיכומים החדשים.
      • ניתן ליצור מעבר עמוד בין כל קבוצה, כך שכשנשלח להדפסה, כל סיכום ביניים עם שורות הפירוט יודפסו בעמוד אחר.
    • כאשר נלחץ על אישור, החישובים מתבצעים ותוצאותיהם נראות במקומות המתאימים בגיליון.

    במידה ונרצה להשאיר את סיכומי הביניים, אולם להסתיר את החלוקה לרמות, נוכל להקיש CTRL 8

להצעת מחיר לעסקים
וארגונים בלבד צרו קשר
03-6998844